Bild

Lärloop 4.1 – kamrat- och självbedömningens effekter enligt eleverna

Hur har eleverna upplevt kamrat- och självbedömningen i filosofikursen? 12 elever var närvarande på lektionen och svarade i GoogleFormulär.

Så här tyckte de (klicka på bilderna för högre upplösning):

 

AA - Kamratbedömning 1

AA - Kamratbedömning 2

 

AA - Kamratbedömning 3

 

 

 

Annonser

En reaktion på ”Lärloop 4.1 – kamrat- och självbedömningens effekter enligt eleverna

  1. Hej, utvärderingen visar att kamratbedömning är utvecklande för dina filosofielever, någon elev menar dock att en kommentar från lärare är tusen gånger mer värd men det beror säkert på att eleverna inte är vana vid detta arbetssätt.
    Helene & HEnrik

    Gilla

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s